پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ بهار آبخورگ خوش آمدید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
من میرم سربازی
نوشته شده در دو شنبه 22 مهر 1392
بازدید : 759
نویسنده : علی کریمی

سلام خدمت همه دوستان و آبخورگی های عزیز

به سلامتی منم دیگه راهی خدمت مقدس سربازی شدم

و ان شا الله از اول برج 8 ( چند روز دیگه) دارم میرم سربازی  افتادم ارتش اونم 04 بیرجند.

به احتمال زیاد تقریبا 2 ماه نتونم وبلاگ رو بروز کنم

البته تلاش زیادی کردم که چندتا نویسنده واسه وبلاگ پیدا کنم و نشد .

البته تا دقایق آخر سعی میکنم که واستون پست بذارم .

به امید دیدار

خدا نگهدار                             علی کریمی




:: موضوعات مرتبط: ابخورگ , ,
:: برچسب‌ها: آ:ابخورگ, آبخورگ, روستای آبخورگ, بهار آبخورگ , اوخورگ , روستای ابخورگ ,abkhorg, وبلاگ بهار آبخورگ , رفتن سربازی مدیر وبلاگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محسن جعفری در تاریخ : 1392/7/23/2 - - گفته است :
سلام مجدد به دوست عزیز.حقیقت از شنیدن خبر به سربازی رفتنت به خاطر افتادن به 04 بیرجند متاثر شدم نه از باب اینکه بیرجند شهری بد باشد خیر دقیقا برعکس،ولی از اینکه در میان دیگر پادگان ها از شرایط سخت تری برخوردار هست.در حال امیدوارم بهت سخت نگزره و هر چه زودتر خودتو منتقل به شهر دیگری بکنی. ضمنا از خدمت سربازی در ارگان های دولتی اطلاع داری ، فکر کنم با شرایط تو نیاز داشته باشند.موفق و سر فراز باشی
پاسخ مدیر: سلام محسن جان خیلی ممنون.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: